De hortensiatuin.



dinsdag 20 februari 2018

Creatieve ontwikkelingen


Al een tijdje ben ik aan het nadenken hoe ik mijn fotografie kan combineren met het interieur. 
Foto's maken is echt een hele grote hobby geworden. Maar geen van de foto's, hoe blij ik er soms ook mee ben, krijgt een plekje in mijn interieur. 

Ik hou toch meer van wat stoere en robuuste schilderijen. Daarom ben ik met een experiment begonnen. 

De foto's van dieren die mij aanspreken bewerk ik zodat het een beetje op een canvas schilderij gaat lijken.

Deze foto's kunnen dan op canvas afgedrukt worden, of op een ander materiaal en hebben dan precies de uitstraling die ik voor ogen had.



 

Het is nog even uitproberen, maar binnenkort hoop ik de eerste canvas schilderijen te kunnen zien. Heel spannend allemaal.

De ontwikkelingen van de verbouwing lopen allemaal goed en de ruimtes krijgen vorm en de materialen uitzoeken is een hele leuke klus. De planning is om in mei te gaan starten.

Lieve groet
Roelie

3 opmerkingen:

  1. Ben heel benieuwd het zijn prachtige foto's Roelie.....liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Welk programma gebruik je daarvoor?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marry, ik gebruik hiervoor eerst photoshop en daarna Topaz. En dan met name de texturen van Topaz.

      groetjes Roelie

      Verwijderen